Superb Cutie
-December-
Dec 27, 2013 | 16:28 | 0 comments

Hii Awak semua !! My 1st entry for this year 2013 !!! Hahaha sudah lama tak update blog ini , . Sebenarnya aku dah lupa password ni cuba cuba boleh pulakkk , Alhamdulillah boleh berblog lagi .Hehehe . Lagipun aku sibuk huh , HAHAHA

Tahun Depan aku dah masuk SEM 4 dah !! tak lama dah aku nak jadi Staff Nurse , Hehehe . Sepanjang 3 SEM ni aku punya pointer ALHAMDULILLAH 3 ABOVE ",) Minggu depan hari selasa aku sudah mahu pulang ke KSKB Sg.Buloh , Ya Allah rasa sekejap gila cuti !! hmm redha je lah weyy . nak buat macam mana nak kejar cita cita kan .

Okeylah Aku pun tak tahu nak cerita apa , sebenarnya banyak cerita tapi belum masanya lagi ,, tunggu next entry okeyy .. nanti aku cerita lagi sepanjang tahun 2013 ni apa yang terjadi kat aku !!

Sekian , terimasKasih sayang <3
*SINGLE*

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin