Superb Cutie
MasalahOhMasalah
Dec 15, 2012 | 18:05 | 0 comments


Heyy . Apakhabar blogger-2 sekalian ? Harap semua sihat , kalau ada yang tak sihat tu pergilah klinik buat checkup , dan yang sihat tu jaga kesihatan elok ye .

Hmm , 2 3 menjak ni aku stress sangat sangat , masalah demi masalah timbul , sampai dia pon kena marah dengan aku , ohh . aku rasa memang patut dia kena dengan aku . hmmm . apa taknya , text & call aku pon tak ? Susah cakap dengan dia ni , sakit hati hoii . semalam memang kenalah , aku suruh lupakan aku , boleh pula reply . lepas tu mulalah nak tension ? hmmm

Memanglah hang cakap hang sibuk , aku FAHAM ! tapi masa cuti tu takleh ke text ? kalau text aku pon , 2 3 minit lagi hang nak hang-out dengan kawankawan hang , so apa cerita weyy ? cukuplah , aku kalau dah mula bosan dengan seseorang memang susah aku nak layan macam mula mula kenal . sorry to say lah !

Lepastu boleh pula pujuk aku kan ? minta tolong kawan aku ? hmm , bagus betul ! dah buat salah nak babitkan orang lain . semalam aku tak cakap pon aku maafkan hang , aku reply pon sebab aku taknak hang nyusahkan kawan aku lagi . bukan berdendam , cuba nak bagi hang sedar dan belajar untuk hargai .

Sibuk sangatlah hang tu , aku tengok status whatsapp bertukar - tukar, online facebook jee . Tapi suruh aku faham hang ? aku lagi sibuk kot , tapi aku cuba bahagikan masa aku , nak kata penat ? aku lagi penat kerja kat wad . hang ? hmmm .

twitter jadi mangsa aku semalam , sorry .

okaylah . bhaii .

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin