Superb Cutie
Dunia KSKB Sg,Buloh , Selangor
Dec 10, 2012 | 23:22 | 0 comments


Hyee . Apa khabar semua ? Aku harap semuanya dalam keadaan yang sihat walafiatlah yea . btw , dah lama gila aku tak update , hampir 6bulan betul tak ? last aku update sebelum aku daftar masuk KSKB Sg.Buloh :( . Yaa , aku kat sana terlalu sibuk , tak tipuu , kalau free pon aku akan habiskan masa dengan tido . HAHAHA :D

KSKB Sg.Buloh ? Grrr , Buat apa aku kat sana ? Ermmm , Yaa ... aku sekarang belajar kat sana dalam bidang kejururawatan , tak lama lagi dan InsyaAllah aku akan jadi "CikMisi" lah . InsyaAllah Amin :) Ohyaa . Kehidupan disana memang GILA , biasalah aku ni tak penah berjauhan dengan family dan tak biasa di tempat orang .

Aku kat sana Alhamdulillah mempunyai kawan kawan yang Ohsem juga . Tak lupa my rumet yang Ohsem jugaa , thanks semua kawan  ! Okayy mai sini aku nak perkenalkan kawankawan aku kat sana .


Dari kiri : Nama dia Safawati , panggilan Saa . Dia datang dari Terengganu . Dia ni macam anak mat saleh . Cun Ohh :) Baik . Sudah Berpunya .

Kedua : Nama dia Siti Nur Alia , panggilan Leya . Dia datang dari Kedah . Dia ni bergigi besi (braces) HAHA . Dia ni gilagila . Status berpunya ke tak aku pon tak pasti . HEHE

Ketiga : Nama dia Quraisyah , panggilan Ucha . Dia datang dari Pahang . Dia ni suka lepak bilik aku , bak kata dia "Bilik No Dua" HAHA . Sehari tak datang bilik aku memang PELIKlah . Sem depan dia akan ber-rumet dengan si Leya tu . Ucha ni seorang yang baik , penyabar dan SETIA . Sudah berpunya juga ,

Keempat : Akulah hoii , tak kan tak kenal .HAHA

Kelima : Nama dia NorHayati , panggilan Yati . Dia datang dari Kedah . Dia ni kuat makan , kuat berangan , kuat berfacebook juga . dan tak boleh lupa politeknik dia . Haiyaaa . Status dia Single KOT .

Keenam : Nama Norhiedayu , panggilan Ayu . Dia datang dari Perak ! Haa , dialah rumet aku , Sem depan ber-rumet lagi . Dia ni boleh dikatakan 24jam berkepit dengan handphone , apa aktiviti dia HARUS dilapor kepada BF dia , HAHA . Caring betul .


Haa . inilah kawankawan yang rapat dan selalu menghuruharakan bilik F 2 27 (bilik akulah tu) , susah senang bersama . harap sem depan tak berpecah kalau lain kelas still rapat lagi ok kawankawanku :)


Bergambar dihadapan pintu bilik aku . Jumpa disem depan (Sem II) Wahh ! Tak sabar nak tengok adik adik junior kena buli . HAHA . Rasakanlah weyy . kami semua dulu bersumpah seranah kat JKO-2 . tapi sekarang merindui saat-2 itu .

Okaylah , cukuplah . penat dah jari aku menaip . nanti aku sambung cerita . bila tahun tak tahulah . kbyee !




Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin