Superb Cutie
15 JUN
Jun 15, 2012 | 20:18 | 0 comments


Haii . Haii Semuaaa ! Hari ni 15 JUN membawa berita gembira kepada aku , Yeahaa . ALHAMDULILLAH , Allah SWT mendengar doa-doa aku :) . Ahaaa . Hampa semua sihat tak ? Akuu alhamdulillah sihat walafiat :)

Ahaa , hampa semua ingat post sebelum ni ? Alaa , post yang aku cerita aku pergi intiview tuu . Yeahaa , hari ni sudah keluar keputusannyaa , Alhamdulillah aku berjayaaaaaaaaaa ! Bersyukur sangat sangat , terimakasih YA ALLAH :) . Semua gembira , aku lagi lagi la gembiraaa , yelaa pertama kali aku pergi intiview , dan terus berjayaa . Ya Allah gembira sangat .

Yeaa , taktahu nak taip apa lagi , dah lama tak ber-blog :) , aku lapor diri 2JULAI ni , doakan aku okay ? Aku dapat dekat Kolej Sains Kesihatan Bersekutu , Sungai Buloh , Selangor . Okayy , jauhkan ? takpaa , ni semua kerana aku nak berjayaaa ! aku nak balas jasa parents aku , depa happy sangat , takkan nak hampa kan mereka kan kan ?

Okaylah , aku taktahu nak cerita apa lagi , nanti ada masa aku cerita lagi okay ? kbhai . i will be miss you all :(


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin