Superb Cutie
25 MAY
May 25, 2012 | 19:11 | 0 comments


Heyy ! Heyy . Ingat lagi tak dekat blogger yang tak femes ni ? Grrrr , tak kesah kenal ke tak kan kan , asalkan hampa semua bahagia :') , Hampa semua sihat tak ? Lama tak menaip diBlog kurang handsome ni =='

Sebulan lebih kot meninggalkan dunia BLOG . Woww , sekian lama tak menaip ni , rasa macam kaku pulaa , tak tahu nak cerita apaa , tapi banyak cerita sepanjang aku tak hupdate Blog ni .

Okayy , 1st entry untuk bulan May ni , aku nak minta tolong kepada semua Silent Readers aku Doakan aku lulus dalam temuduga yang aku pergi pada 27April lepas . Aku intiview apa ? Ahaaa , Aku pergi intiview SPA . Tolong Doakan aku dapat okayy . 1st time pergi intiview okay okay lah :')

Ahaaa , tak nanti aku cerita lagi okayy , hampa hampa semua tolong doakan kejayaan aku okay ... harap sangat dapat , kalau tak dapat aku tak tahu laa , punah harapan aku :( , time intiview tu aku dah buat yang terbaik , harap mereka pilih akuuu :') , aku yakin aku ada kebolehan yang boleh meningkatkan imej kementerian tersebut ! 11 JUN ni keputusan dia keluarr , Nerbes gilaa hoihh . 2 minggu lagi :'( . Harap membawa berita gembiraaa !

Ya Allah Ya Tuhanku , hanya padaMu aku meminta , kau tunaikanlah permintaanku ini , kau lembutkan hati pemilih itu Ya Allah . Kau berikanlah kejayaan kepadaku Ya Allah . Amin !

Ohyaa , Cuti dua minggu sudah bermulaa , jyeahaa Im happy , but still nervous . Jangan lupa doakan okayy ? nanti aku belanja hampa choki choki :) Semoga Allah lindungi mereka mereka yang mendoakan kejayaan sayaaa :')

#Kbhaii .

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin