Superb Cutie
9 MAC
Mar 9, 2012 | 19:59 | 0 comments


Heyy ! Apakhabar sayang sayang semua ? ada sihat tak ?  harap semua dalam keadaan yang sihat walafiat-lah jyeaaahaa :) aku jugaa sihat !

Ohyaa . Semalam exam sudah habis ! Sila cakap YAHOOOOO ! okayy , aku over macam sudah habis STPM kan ? Janganla cakap macam tu , aku memang over gilaa . HEHE ! Best laa exam dah habis , walaupun bukan STPM , tapi telah langkah ke tangga yang baru kan ? Mesti ada yang cakap :

"Untungla exam dah habis"
"Untungla exam habis sebelum cuti"
"Untungla boleh enjoy time cutikan?"
"Untungla lepas exam terus cuti mesti takde homework"

Okayy diatas tu , cuma andaian sahajaa , pasti ada yang akan cakap macam tu kan ? walaupun takda , ada-kan lah . hehuhehu :D , Opssssssss ! Anda semua silapp , kerja sangat menimbun , sehinggakan pengetua tukar nama cuti kali ni kepada "CUTI CUTI BESTARI" . Sedap tak nama tu ? hampa tahu apa itu cuti cuti bestari ?

Cuti cuti bestari ini bermaksud cuti yang dipenuhi dengan homework , kata pengetua "saya taknak pelajar pelajar sekolah ni lupa buku masa cuti" okayy ! thanks pengetua sayang ! hampa tahu homework tu banyak mana ? Sila jangan pengsan -_______- okayy , aku pelajar STPM kan ? aku hambek Lima subjek , satu subjek tu ada dua kertas , jadinya 10HOMEWORK kesemuanya . Lepas tu , kerja sebelum exam yang belum settle pon ada jugaa dan kerja kolokium pon belum mulaa . OMG semua nak lepas CUTI . Sila cakap gila ke apa ? heee ! Cuti seminggu macam cuti setahun .

Okayy . sudah , cukuplah cakap pasal "cuti-cuti bestari" <------- tension dengan ayat ni ! hee .  Btw tadi , time dekat sekolah banyak problem , tapi aku malas nak cerita dekat sini . Petang tadi aku pegi jumpa twinkle twinkle little star aku , deyyy esok dia nak balik tempat belajar dia dah , pertengahan bulan 6 baru dapat jumpa balik . okayy twinkle aku rindu kauu nanti serius tak tipuu . <3

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin