Superb Cutie
7 MAC
Mar 7, 2012 | 15:02 | 0 comments


Hey . Apakhabar rakyat blogger sekalian ? hehe ! Wahh . Lama tak update-kan ? Untuk bulan mac ini-lah entry pertama aku kan ? Hehe .  Okayy .

Sepanjang aku tak update ni , bukanlah sebab aku sibuk gila . Tapi sebenarnya , aku memang sibuk dengan test . dan sebab seterusnya , line tak ada . Sengal punya TM . Lima hari hidup aku tanpa internet . Cewahh , ayatt ! Tapi bagus jugaa tak ada line hari tu , dapatlah aku meng-fokuskan diri aku kepada study . ehehe ! Ahaa . esok last paper aku exam ! Jyeahhaa . Best lepas tu cuti seminggu . Hampaa ada ? tak ada kan ? hehe #Happy macam dah habis STPM hee !

Choii ! Minggu exam ni aku bangun awal ohh . Pukul 5pagi aku dah bangun ! Dengan niat nak study , Alhamdulillah semakin positif diri aku ni . Tapi malangnyaa cuma hari pertama sahaja aku study ! Hari kedua ? aku bangun on suis lampu sahajaa then sambung tido , dan hari ketigaa iaitu hari ni aku gayut dengan Mr.F aku . HAHA ! Terbaikk lol ==' Tadi exam ngangaa ! Harap apa yang aku jawab tu betul-lah yea <3

Hari hari yang aku lalui penuh dengan pelbagai masalah , masalah tu datang macam tsunami kot . Masalah yang paling popular sangat tacink menacink antara budak ni dengan budak tu , budak tu dengan budak ni , kekadang aku rasa macam nak lempang sajaa budak budak ni . tacink apa kejadah lol =='

Hari ni 7 Mac kan ? Keputusan STPM 2011 sudah diumumkan pada jam 12 tengah hari tadi . Aku dengar gosip dari wartawan wartawan yang tak berbayar , sekolah aku ada seorang dapat 4A dan 2 orang tak lulus , seorang lelaki dan seorang perempuan . Hmm , ni yang membuatkan aku gelisah ni . Apa apa pun aku harap aku boleh buat STPM 2012 ni , hampa tunggu apa lagi mai la tolong doa kejayaan aku . HEHE . Thankyouu <3

kbhaiii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin