Superb Cutie
17 MAC
Mar 17, 2012 | 19:47 | 0 comments


Heyy semuaa . Apakhabar ? Aku harap hampa semua dalam keadaan yang baiklah yea . Okayy , yang tak sihat tu pergilah makan ubat , biar cepat sembuh :) . Aku ni sihat alhamdulillah .


Hampaa semua tahu tak ? Mestilah tak tahu lagikan ? sebab aku tak cerita lagi ! Hmm , cuti tinggal sehari saja lagi , iaitu ESOK saja lagi . YaAllah cepatnya cuti habis , tolonglah sambung cuti tu lagi . TOLONG !! Doremon tolonglahh . Hmmm , cuti nak habis dah , HOMEWORK ? banyak tak siap lagi . YaAllah apa nak jadi dengan aku ni . Urghhhh ! Tension-tension . Bila nak siap eh ? Rasa tak semangat gila nak buat . YaAllah tingkatkanlah semangat aku YaAllah :)


Hmm , sudah seminggu lebih dia tak hubungi aku . Dia lupa aku ke ? Dia sakit ke ? Dia kenapa ? YaAllah kenapa semua ni berlaku ? Kalau betul dia tak nak hubungi aku lagi , tolong mesej aku dan katakan hal sebenar , tidaklah aku menunggu kau sampai macam ni . Kenapa aku tunggu kau ? Sebab aku masih ingat janji aku dekat kauu :'( . YaAllah , Tolong lembutkan hati dan ego dia supaya hubungi aku dalam masa terdekat ni , aku perlukan penjelasan yang jelas dari dia . YaAllah !! Aku tak kuat sepertimana orang lain tengok aku , tapi cuba untuk kuat ."Hujan bawa air mata ku , Yang mengalir membasuh luka ku ,Agar dia tahu ku terseksa ,Tanpa cinta dia di hatiku" .

Okayy , hari ni ada 3 kenduri . Tapi ketiga-2 kenduri tu aku tak pergi . Adilkan ? Satu kenduri tu rumah adek angkat aku , second rumah member kelas aku dan last rumah member kepada member aku . Bukan tak nak pergi , teringin nak p ketiga-tiga kenduri tu , tapi ada masalah sikit . Hmm , ada pula yang bertouching dengan aku sebab tak pergi kenduri member kelas tu , heyya awak kan semalam saya cakap "InsyaAllah" :\ . Dugaan demi dugaan datang pada aku . Kuatkanlah hambamu yang lemah ni YaAllah .

Ahaa . Hati aku berkata dan otak aku berfikir "Tahun ni tahun last aku bergelar pelajar sekolah , kenapa aku tak enjoy dengan study ? Lebih baik aku enjoy saja dengan study tahun last ni kan ? buat apa aku fikir benda yang tak masuk exam tu ? Tumpu saja lah dengan study , enjoy enjoykan diri , dan jangan fikir study tu susah" Ahaaa , betul jugaa apa yang aku fikir tu . So , aku decide aku nak enjoy enjoy kan diri dalam belajar untuk tahun akhir ni , mungkin segala yang dibelajar mudah masuk otak kan ? InsyaAllah .

Lepas ni aku nak kurangkan FACEBOOK ! Blogger sekalian tolonglah doakan aku berjaya dunia akhirat , Berjaya dalam STPM 2012 ni . Mudah mudahan aku dapat 5P'A ! InsyaAllah :)

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin