Superb Cutie
14 MAC
Mar 14, 2012 | 17:06 | 2 comments


Heyhey ! heyy ! Rindu blogger semua okay .hewhew ! Sihatt tak ?? Harap semua dalam keadaan yang sihat okay ? Hmm , aku pun Alhamdulillah masih diberi kesihatan yang baik :) . Okayy , penat buat essay homework , aku nak ber-essay dekat sini pulaa .

Ohhyaa . Semalam aku nak update , tapi tak sempat , sibuk sangat ! Lol , jangan percayaa tak sibuk mana pun , sapa yang ada ADD aku dekat Facebook kompem tengok aku je online . HAHA ! Aku bukan online je , aku buat kerja okayy . hewhew . Semalam mood tak okay sikit :\

Hmm . semalam vanilla coklat last episode ! Sumpah , sweet gilaaa , aku jeles tengok cerita tu . Harap futureHusband aku nanti macam tu lah , sweet-sweet . Alololo , comeynyaa ! untunglah-kan sapa yang dah kahwin tu kan , boleh manjamanja macam cerita vanilla coklat tu . Ceytt ! kau jangan menggatal sangat achik rin , STPM pun tak lepas lagi . hewhew ! Sapa nak ngorat aku tu sila berperwatakan seperti Amir , pleasee ! hewhew . Sebab aku ni garang macam Izara :P . Gatal sangat haihh , boyfriend pon tak da lagi , gedik nak kawin kan ? takpa takpa . Mama nanti tolong cari suami dekat orang okayy . muaahh :* . hewhew ~!

Cukuplah cerita tentang kebahagiaan drama Vanilla Coklat kan . Aku ni tak bahagia bahagia . HAHA ! okayy , semalam dia ada like status and gambar dekat profile aku , deyy hati tu kencang gilaa .rindu gilaa kot , tapi sayang dia like je :\ . takpa takpa , aku kan nak lupakan dia dah . Biarlah dia bahagia . Aku rasa nak remove dia dari friend list aku , kejam ke ? hmmm , selagi aku tak remove aku selalu stalk dia punya facebook . Betul orang cakap jangan benci seseorang tu , nanti akan sayang , bila dah sayang susah nak lupakan dia . Serius , dulu masa mula mula kenal aku menyampah gilaa , huh ! lepas tu makin lama makin sayang , makin lama makin rindu . wow ! nikmatnya kenal dengan awak . tapi sekejap je kan ? sekarang aku je kot rindu dia lagi , dia entah la , entah ingat aku lagi ke tak . Hmmm , sunyinya hidup tanpa kauu <----------- tipu ! hewhew tapi rasa lain tanpa dia . Hmm , nak buat macam mana kena ajar juga diri ni tuk lupa dia . Lepas ni tak nak dah sayang siapa siapa lagi . nak sayang FAMILY je . hmmm .

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin