Superb Cutie
12 MAC
Mar 12, 2012 | 17:03 | 0 comments


Heyy sayangsayang aku di blog . apa khabar semua ? Sihat tak ? aku harap semua blogger jaga diri elok elok okayy , jangan nenakal . aku alhamdulillah sihat , cuma kekadang sakit kepala , tak tahu kenapaa :'(

Ohh , hari ni da masuk 3hari cuti . alhamdulillah aku sudah mula buat homework , walaupun sikit saja aku buat dan selebihnya berfacebook dan bertwitter , tapi aku sudah sedar dengan homework homework yang bertimbun tu . aku target semua homework siap sebelum hari khamis , selebihnya nak relaxx . InsyaAllah akan siap kalau akuu buat kan ??

Hmm . kekadang cuti tu bahagia , kekadang tak kan ? Ohh , sekarang ni aku rasa macam tak nak cuti . Kenapa ? sebabnya , time cuti ni lah banyak masalah datang . hmmm , serabut gilaa . rasa nak pergi sekolah lepak lepak dengan kengkawan . dapat juga lupa masalah ni kan ? hmm , walaupun masalah ni tak besar mana , tapi menyakitkan hati je . serius !

Ermmm , mana awak eh ? awak tahu tak saya terseksa tanpa mesej and call awak ? sampai saya decide nak lupakan awak buat selama lamanya ! sakitnya hati saya awak . sakit sakit sakit . saya tahu awak sibuk dengan kerja . Susah ke awak nak call walaupun seminit ? seminit tak lama pun . satu mesej pun dah cukup bagi saya , asalkan saya tahu keadaan awak . inikan ? tak da apa awak , facebook pon lama dah tak online , call , mesej pon tak da . Ahhh ! Sakit gila . mula dari sekarang saya nak lupakan awak , tak nak rindu awak lagi , tak nak sayang awak lagi dan sebagainya .

Akuuu rasa buang masa tunggu dia ni , buat tekanan jiwa saja . aku rasa kalau orang lain dah lama tinggal dia , tapi aku still tunggu . Ahhh ! cukupp sampai disini sahajaaa . Jyeahaaa aku memang ego . terserah kauu lah !  
 
"Sudah cukup cukup sudah .. Cukup sampai disini saja .. Daripada hati gelisa .. Cintaku kau balas dengan dusta .. Sudah cukup cukup sudah .. Cukup sampai disini saja .. Daripada batin tersiksa .. Lebih baik ku pergi saja ... ♥"

Mulai sekarang , aku nak fokus my study ! STPM tak lama lagi . biar lah diaa , andai ada jodoh , adalah ! kalau tak ada tak mengapa , Allah swt dah atur semuanya kan ?

kbhaii !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin