Superb Cutie
11 MAC
Mar 11, 2012 | 14:13 | 0 comments


Heyy semuaa ! semua dalam keadaan yang sihat ke ? aku harap semua sihat okayy . aku pun alhamdulillah masih diberi kesihatan yang baik . :)

Ohhyaaa ! Sedar tak sedar sudah bulan 3 kan ? cepat sangat masa berlaluu , bukan tu sajaa hari ni pun dah masuk 2 hari cuti . Hmmmm , YaAllah cepatnya masa berlaluu , dalam 2 hari ni aku rasa aku banyak habiskan masa di FaceBook dan TV sajaa , buku tak buka lagi , Astagaaaa ! YaAllah , nak buka buku rasa berat sangat , fikir nak enjoyy je ! Arghhhh ! Aku benci dengan "enjoy" ni , sebab dia aku lalai :'(

Ahaaaa , aku nak minta hampa semua sedekahkan Al-fatihah untuk Arwah Megat Hakimi ! Aku dengan kengkawan group "K.A.M.I" dan "Batch 1993" sangat terasa kehilangan diaa ,Diaa sangat baik , pandai bergurauu , dulu selalu balas komen komen dia . Dia juga selalu panggil aku "Rin Karam Singh Walia" , diaa cakap aku ni macam karam , sikit-2 peribahasa , sikit-2 pantun . YaAllah ! Rasa nak menitis saja airmata ni weyy :'( , Macam tak percaya dia pergi meninggalkan kami semuaa , tak sempat nak buat reunion . tak sempat jumpa arwah . tak da lagi orang yang aku nak panggil Megatron . tak da lagi Upin Ipin . Al-fatihah untuk arwah , walaupun kenal difacebook kami tetap terasa kehilangan kauu . Memang sahabat sampai mati . Diaa eksiden dan koma :'( , harap kau tenang disana dan harap kau dah maafkan aku kalau aku ada salah dengan kauuu <3 , dia pergi pada hari jumaat hari yang muliaa :)

hmmm . sedih sedih sedih , kecewa sebab kami semua terlepas pandang wall facebook kau yang mengatakan kau eksiden . Alfatihah buat arwah . -------> :) senyuman buat diaa .

kbhaii !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin