Superb Cutie
9 FEB
Feb 9, 2012 | 14:42 | 0 comments


Heyyy ! Heyy Happy Birthday To Youuuuuu ! kali ni mybe wish aku untuk hang tak bermakna dah kan ? hee , takpe . setiap tahun aku akan ingat birthday hang . Walaupun hang menyakitkan hati akuuu . blablablaaaa . Happy Birthday Mr.M . Harap berbahagiaa , berjaya dan yang baik baik okayy :)

Hampa sihat dak ni ? aku okayokay lah .

Okayy . hari ni hari kedua exam , hari yang subjeknya GILO -______- , susah bangang ! Semalam aku tidur kul 12.30 bangun 4.45 . gilooo , tidur berapa jam je . aihh . tapi hampeh tak boleh jawab dengan baik jugakkk . moral dia , jangan study last minute okayy ==" . ngantukkkkkk !

Apa lagi yea aku nak cerita ? macam takda idea sajaaa . heee . otak tak boleh nak berfungsi , tidur tak mencukupi . uwaaaaa . makan nasi lemak , lagi bertambah lemak mata aku nak tidurr .

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin