Superb Cutie
8 FEB
Feb 8, 2012 | 15:28 | 0 comments


Heyy . heyy . heyy !!! Salam hari rabu . haha ! Sihat tak wey ? Aku sihat , tapi .... ermmm .

Hari ni dah start exam UPBF 1 . hee , aku nak translate pun aku tak tahuu . HAHA . btw sepanjang exam aku meng-hantam sahajaa wey . adui . benda yang aku baca semua keluar , tapiii . aku tak ingat . jawab merapuu . YaALLAH , geram gilaa . takpalah . baru 1st exam kan ? huuuu . memang mengarut je !

Hee . Esok subjek yang menggilakan aku . Adui . aku boleh duk menghapdate blog lagikan , bukan nak p baca buku kan ? aduiii . apa nak jadi dengan aku ni . -______________-

Ohh , semakin hari , semakin bercelaru otak aku .  betulbetul stress . betulbetul gila . betulbetul tak mampu dah nak study . pleasee ! tolong motivasi aku sekejap . Ya ALLAH , apa dah jadi dengan aku ? mana semangat aku ? ahh . gilaa .  Weyy syaitann , p men jauhjauh la derr !!

Uhh .. awakawak , boleh tak kalau saya nak delete awak dalam memori saya ? nanti saya install lain . maafkan saya yeah awakkk . terpaksaaaa .

#kbhaii ! doakan aku berjaya :)

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin