Superb Cutie
6 FEB
Feb 6, 2012 | 15:08 | 0 comments


Heyy heyy ! Apakhabar semuaa ? harap sihat  . aku pun "okayokayLah" .

Hmm , cuti ni , p balik taiping saja pun ==' , BEST ke ? No bad la . OkayOkay saja . Petang sabtu balik kampung then pagi isnin balik rumah dah . Jyeahhh ! Like , duk sana tak boleh online . Berukben kak aku bawa p sabah dah -____- Bosan lol . HAHA . Rindu FB !

Hari ahad keluar buang masa dengan sepupu aku yang sengal -____-' , pagi tu keluar dengan kawan sepupu aku , pangkat dia KAKAK lah . Weyy  , sumpah kedekut gila kak tuh -____-' , time tengah hari p la cari makanan , aku p lah beli air , sepupu aku suh beli air member dia tu sekali , takpa lah aku beli , dia bagi RM2.00 . Balance 20sen pun nak balik , haiyaa . berkira gilooo . Kalau aku tak minta dah haii 20sen je pun . aptb -____-"

Heee , petang keluar lagi , jenjalan cari baju . Wahaha . gaya macam banyak duitkan ? its okaylah , time nak balik tu ada satu kejadian yang sengal bengai . jum baca dialog ni :

Aku : Weyy , mana kereta kita ekh ?
Adik Sepupu : Haaa , tu kat depan tu kereta ESTIMA .
Aku : #MALUUUUUUUUUUUUUUUUU !
(Sambil diperhati oleh dua orang india)

Mau tak malu wehh , kami naik moto saja pun . sepupu aku tu bengai p cakap kuat-2 estima ==' , orang india tu usyar sampai kami naik moto dan dia sambil ketawa terbahak-2 . #okayy taklah sampai terbahak-2 , aku je gelak terbahak-2 sebab malu , sengal !! -MALU- aptb !
 
Weyy Weyy , hampa dapat tak lagi duit baru ? aku dapat dah . HAHA , pulun ! HAHA . atotototo comel la , aku baru dapat duit syiling 20sen dan seposen je pun . HEHE . macam duit thailand , aku ingat duit thailand nasib baik aku tak p maki orang kedai tu , kalau tak , tak pasal pasal aku yang kena maki . wahaha ! 

Cuti pun nak habis dah weh ! 4 hari macam 4 jam saja kan ? Adui , minggu ni aku exam . buku tak baca lagi . Doakan aku okay .  Nerbessss cheqq .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin