Superb Cutie
29 FEB
Feb 29, 2012 | 15:45 | 0 comments


Heyy . hey ! Apakbhar blogger sayangg ? Harap dalam keadaan yang sihat walafiat , aku pun alhamdulillah masih dikurniakan kesihatan yang baik :) hehe !

Lama tak update blog ni kan ? sibuk sikit , sikit sahajaa . tak banyak pun ! Hari ni last bulan februari untuk bulan ini dan mungkin last untuk aku ? entahlah :) mengharapkan hari yang akan mendatang lebih baik dari hari sebelum ini :) .

Hari ni , best sangat sangat ! kenapa ? pegi sekolah tak belajar sangat , cuma belajar PA1 je . HAHA . bestkan ? lalalala ~ okay memandangkan cikgu tak masuk kelas , aku pun pegilah melepakkan diri , then aku taktahu lah macam mana cerita ni boleh terkeluar ==' , BENCI gilaa . yang aku ingat dialognya :

Kawan 1 : hampa nak tahu tak Si A ni , masa mulamula masuk form six dia suka sapa ?
Aku dan Kawan-kawan lain : Mestilah nakk ! Sapaa ? Si "S" ke ?  Cepatlah bagitahu nak tahu jugaa .
Kawan 1 : Hmm , tapi orang tu ada dekat sini , dia duduk line depan aku . macam mana aku nak cerita?
Aku  : Sapa ? cakap sajalah , Si "U" ? Si "Z" ? Si "M"? untunglaa .
Kawan 1 : bukan ,tapi hampa kena janji jangan cerita dekat sesapa okay ?
Aku dan Kawan-kawan lain : Okay SET :)
Kawan 1 : Achik Rin , dia cakap dia suka sebab mata .
Aku : #blurrr . Salah orang nie !

Ohh , giloshhh ah ! Tapi hal ni dah berlaku tahun lepas . Tahun ni tak suka dah kan kan ? Ngeeee , Ada apa dengan mata aku ? #sila cerita dekat aku =='

Cerita ni ,membuatkan aku tak boleh bertentang mata dengan dia dah , sengal ! Nampak dia , terus cover mata . ==' member aku ni pun p cerita dekat aku buat apa entahh . heyyaaaa .

KBHAII !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin