Superb Cutie
25 FEB
Feb 25, 2012 | 22:05 | 0 comments


Heyy sayangg :) Err . Apakhabar para blogger ? Ada sehat ke haa ? Harap semuanya dalam keadaan sehat okayy ? Aku okayokay bhaa :)

Ahaa . hari ni seperti yang aku katakan semalam , aku ada sekolah ganti ==' , hmmm . boring kot ! Balik lewat pula tuu . Ahhh . belajar ? satu subjek saja tak belajar tadi yang lain semua belajar ! Ohh sangat "rajen" ! biasa la hari cuti dengan hari persekolahan lain moodnya kan ? betul tak ?

Okayy . aku nak cerita something yang kelakar "kot" ! Dekat sekolah aku tu ada-lah seorang budak perempuan ni , dia form 2 ! Pakaian dia memang selekeh lol ==' #bukan nak mengata cuma nak suruh hampa bayangkan sahajaa ! Pakaian dia ala-ala lusuh kekuninganlah , tudung dia pun serabut , ketinggian dia ? Rendah sahaja dan kurus . Sekolah aku ni ada 2 sesi , so budak form 1 dan form 2 sesi petang , dia ni selalu datang awal dalam pukul 9 setengah dia dah terpacak dekat surau sekolah aku . Hampa tahu tak kenapa dia datang awal ??

********************************************************

Sebabnya dia nak ushaa bebudak lelaki sesi pagi . lol ! tinggi juga taste dia . Huaaa ! Sebenarnya hal ni berlaku sejak tahun lepas lagi , masa aku lower six . Bebudak laki kelas aku selalu kena kejar dengan dia . Kesian gila aku tengok budak laki yang kena kejar dek diaa , lari macam tak cukup tanah ==" , macam gengster jugaa la budak ni kan , haha ! Dia akan ushaa budak lelaki yang handsome dan akan ekori kemana budak laki tu pergi , memang terbaiklahh !

Tadi pagi , masa time cikgu tak masuk kelas dia lalu-lah depan kelas aku ! Apalagi aku dengan kengkawan pekena budak laki kelas lah , haha ! sampai nyorok bawah meja takut dengan budak tuuu . Kalau bebudak laki kacauu aku or kengkawan aku , kami sebut je nama budak perempuan tuu , confirm depa takutt . HAHAHA :) terbaikklahh . #Aku dengar cerita budak perempuan ni ada masalah mental sikit kott , aku pon tak pasti !

Okayy nanti aku cerita lagi , banyakk ouhh , sekarangg aku nak p tengok Lisa & Yusri :)

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin