Superb Cutie
24 FEB
Feb 24, 2012 | 20:36 | 2 comments


Heyy . Pertama Al-fatihah untuk Arwah Cikgu Salimi yang telah kembali ke rahmatullah pada pagi tadi . Dia pernah mengajar aku dan dia juga merupakan costomer mama aku . Semoga dia di tempatkan dikalangan orang orang yang beriman . Amin .

Wahh . lama aku tak update blog aku kan ? Hmm , sibuk sikit ! Almaklumlah masih bergelar pelajar sekolah , sibuk dengan homework yang bertimbun . Sabar sajalah kan , nak berjaya kenalah bersabar dengan semua ni , betul tak ?

Okay , tadi dekat sekolah aku ada satu program motivasi . Penceramah itu sangat kacak . Err ! Apa apa pun , program ni memang "the best!" , Serius aku suka . Tak boring sebab dia kacak ? Tak tak , sebab isi dia memang best , banyak game dia buat . Dekat program tu juga aku dapat kenal diri aku yang selama ini aku tak tahu yang aku ni seorang yang "kemas (cerewet)" . Tak sangka aku ni seorang yang cerewet . HAHAHA :)
From Pakcik =='

Nampak gambar dekat atas tu ? Huahua , apalah dia ni , aku cakap sikit nak nanges . macam perempuan lah . Kelakar pun ada , aku saja ja pun , dia pula yang over nak nanges nanges . HAHA ! Tapi kau nanges nampak sweet , padan muka nanges lah kau sepuas puasnya . Nak tengok gambar dia nanges ? HAHA . Aku ada Printscreen . Kalau dia tengok kompem malu . Heuheu :) Jangan nak buat terok sangatlah pakcik oi :D . Ayat diatas bukan "nak nanges ni" tapi "dah menanges pun" :P

Ahaa . aku ada banyak benda nak cerita dekat sini , tapi nanti aku update dilain entry sebab sekarang ni aku lapar ==' .

Untuk pengetahuan korang , esok aku sekolah !

kbhaii !



Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin