Superb Cutie
18 FEB
Feb 18, 2012 | 21:08 | 4 comments


Heyy ! Heyy ! Semoga dalam keadaan sihat okayy ? Aku pun dah sihatt alhamdulillah :) TerimaKasih YaAllah engkau telah sembuhkan aku . :)

Hari ni 18FEB kan ? Okayy hari ni ada "Jom Masuk U" dekat Sunway Convention Centre Seberang Jaya . Okayy aku pergi . Sebenarnya aku malas nak join jugaa , sebab aku ni memang tak suka bendabenda macam ni , tambah pula time cuti pula , hadoii . Tapi aku pun ter-pergi tu pun sebab kengkawan aku paksa . ==' . Hmmmmm ! Sumpah TAK BEST langsung . Macam haremmm ! Orang ramai gilaaa =='

Antara kejadian yang dapat aku saksikan *cehh , ayat gempak sajee :P . Kesesakan yang terlampau , sehinggakan escalators terpaksa di-stop-kan . HAHA . Yang bestnyaa ramai yang tergolek disitu sebabnya terlampau ramai dan takda ruang untuk turun dari escalators tuu . HAHA , Kelakar gilaa , aku gelak sampai keluar air mata . Seriuss ! HAHA .

Lepas tu , dekat escalators tu jugaa ada lah suara-suara yang tak diingini kedengaran oleh akuu ==' "Beri laluan model nak lalu" Kesah pula aku ?? Ada aku kesah kau model ke hape ? HAHA . Kalau cantik takpa jugaa . ni makeUp macam Cantaikkk jee ! Huhhhh ! =='

Okayy , lepas pusing-2 dekat boothbooth tuuu , pergila jenjalan dekat Sunway tu sampai nak tercabut kaki kaki akuuu . Dah settle meng -exercise kaki ,  pergi solat . Lepas tu boleh pula member aku ajak main Lif --' , aku pun ikot lah ! Aduii , lama tak naik Lif pening akuu :'( , orangg dah keluar Lif aku rasa macam duk dalam Lif lagi ! Nyesal join main Lif . Adui , macammacam la kawan aku ni !

Lastly ! Sumpah rasa menyesal join pergi "Jom Masuk U" . Tak best , bosan dan macam HAMPEH nyokkk ==' . Tidur dekat rumah lagi bestt .
 1,2,3 Kecittttt *bunyi camare :P

 Lu pahal nak nset wa , Wa memang kedekut :P
#Gengster tak ?HAHA

 ILOVEUSM :) #InsyaALLAH !

Err , malu laa wey :P

Aku hairan kenapa aku nampak begitu putih hari ni ? HEHEHE ! Pic sengal sengal je , aku tak suka ber-pic okayy . Semua pic diatas di-snap tanpa kerelaan aku :)

kbhaii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin