Superb Cutie
14 FEB
Feb 14, 2012 | 20:17 | 0 comments


Heyy blog sayanggg . *bukan taknak hey dekat pembaca , tapi ada ke orang baca?HAHA* Blog sihatt hari ni ? Tuan punya blog sakit kepala lah :'(

Hmm . hari ni memang banyak penyakit lol :'( , sakit gigi , sakit kepala , sakit hati ? ermmm . bukan gigi tapi gusi , maybe nak tumbuh gigi kot , serius sakit gilaaa . kepalakepala sakit jugaa . Hmm , sabar je lah . sabar sabar !

Hee , kenapa bulan Feb ni terasa diri ni rindu someone ? Uwaaaa . cepat la habis Feb , selagi dalam bulan ni , aku akan teringat kat kau je ==" , walaupun kau tak pernah ingat kat aku ritee ? its okaylah !

Bulan 3 ni , aku ada exam lagi :'( , Ahhh , aku kena buat yang lagi terbaikk ! Kena study lebih lagi , takmau jadi macam exam lepas , lingkop , punah ranah result , rasa diri ni kerdil je dalam kelas tu ! Sabar rin , itu penyemangat untukk hangg ! Aku kena berubah dari sekarangg ! Pleaseee rin jangan buang masa lagi :'(

Hidup aku sudah mula sibuk , tambah-tambah latihan sukan dah nak mula , lagi double triple sibuknya . Nak online pon susah sekarang . Aku runsing gila dengan tugasan kumpulan aku , susah kot ,nak kena cari perubahan yang dilakukan oleh Perdana Menteri kita sekarang dari beliau mula bertugas . Uwaaaaaaaaaaa -_____-"

Vanilla Coklat .

kbhaiii !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin