Superb Cutie
12 FEB
Feb 12, 2012 | 15:01 | 0 comments


Heyy sayanggs :) , Mesti ada yangg *euwwwwwww apahal hang panggil sayangsayang ni* Ohh , pasal aku lah . HAHA . Harap semua sihat okayy . Happy Weekends :)

Okayy . Hari ni birthday my brother . Happy Birthday too youu :) ILMYBROTHER !

Haa , Esok dah sekolah , whatt ? Sekolah ? OMG !! Tahukah anda semua aku cukup tak suka dengan persekolahan . Uwaaa . cepatlah setahun . rasa nak berhenti sahaja . menyesal tak pergi poli dulu . Dahh, benda yang lepas jangan diungkit-ungkitkan lagi . biarlah , maybe Allah dah tentukan yang terbaik untuk aku . Hampa semua lepas baca entry ni dan lepas solat tolong doakan kejayaan aku :) *TOLONG*

Hmm , kehidupan aku sekarang ni penuh dengan tekanan dan masalah . kenapa yea ? Ya ALLAH janganlah uji aku sebegini rupa , tak sanggup aku nak jalani dan tempuhi , aku hanya insan biasa , tak mampuuuu . kenapa aku tak mampu nak fokus study macam mana aku fokus time SPM??

Disaat ni , aku rindu sangatsangat dekat my gengs ! mana hampa weh ! Aku rindu gilaa . Kawankawan aku sekarang tak macam hampa , hampa tak kuat tacinkk , hampa the best ! Weyy , cuti laa weyy mai la jumpa aku , aku tengah tak da semangat nak study ! Along , Angah , Alang , Bucuk , Adik mai jumpa Achik pleaseee ! I NEED YOU ALL :'(

kbhaii !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin