Superb Cutie
11 FEB
Feb 11, 2012 | 14:06 | 0 comments


Heyy semuaaaa . heyyyy ! Salam hari sabtu :) Cutikan ? bestkan . Hee . Harap hampa semua dalam keadaan sihat walafiat la yeah :)

Semalam , aku mimpi . Tettttttttttttt ! YaALLAH . Aku takmau benda-2 ni semua terjadi kat aku okay . Sumpah , rasa macam nak nanges saja . Nasib mimpi saja . Bangunbangun tido , alhamdulillah mimpi sahajaaaa Y__Y . Nak tahu aku mimpi apa ? 
" Heeee . aku mimpi ... 3 Orang dari family aku meninggal pada masa yang sama .  "
YaALLAH , ngeri lol . Masa mimpi tu aku memang tak boleh terimaaaaa semua tu . Hee , lepas ni nak tido kena banyak-banyak baca doa , supaya tak ter-mimpi benda cam ni . GABRA siott .

Hmm . kerana mimpi tu aku bangun lambat . haha ! siot 10 setengah aku bangun , tu pun sebab kak aku call . kalau tak tak tahu laaa :P , ILOVESLEEP :)

Huh ! cuti ni aku duduk me-rilekkan diri sahaja , macam orang tak study , padahal ... ! astaga , kerja berlambaklambak , sepatutnya aku study bukan hadap bendabenda macam ni kan ? heeee . APTB :)

Untuk awak Mr.F , awak jangan la fikir bukan-bukan okay , saya disini okay sahajaaa :) awak dekat nun jauh diselatan tu jagalah diri baikbaik , jaga kesihatan , banyakkan berdoa !  Jangan runsingrunsing sangat .

kbhaii !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin