Superb Cutie
10 FEB
Feb 10, 2012 | 14:55 | 0 comments


Heyy heyy ! Salam Jumaat ==' . Harap semua dalam keadaan yang baik okay ?

Hari ni EXAM dah habis . Jyeahhhh ! Walaupun banyak exam yang aku kena lalui tahun ni , tapi rasa lega satu exam dah settle kan ? Huahua , WALAUPUN jawab macam HJ ! Soalan exam memang terbaik dari sekolah la . Giloshhhh , semua aku mencarut je ! Dah malas nak ingat , bila ingat geram je !! Next exam harap aku tak macam ni . Esok sekolah ganti dibatalkan . Alhamdulillah :)

Kotak kasut aku terkoyak --' , pecah erk ? #abaikan , jap idea lari la .
 
KEMAS TAK ?

HAHA . Aku tahu kalau ada orang tengok mesti cakap "YaALLAH Bersepahnya" dan blablabla . Okayy , ni baru sikit aku tunjuk . HAHA . selebihnyaaa ... lagi masyaallah . Okay bukan aku malas , cuma tak sempat nak kemas , minggu exam kan ? bussy ! Okayy , padahal bukan lama pun nak kemas kan ?? Pinky tak aku ? WAHAHA !

#banyaknya "okay" aku ?

Ahaaa . tadi masa aku balik , mama aku tanya aku :
 
"hang masuk contest apa ?" 
"haaa? mana ada , kenapa ma ?"
"ni surat sampai suruh tunggu cek RM225000"
"merepek la mama , mana ada orang nak bagi sampai RM225000"

Aku pun belek belek lah surat tu . erkk , betul la dia suruh tunggu cek . tapi aku tak percaya pun , mana ada aku masuk contest apa apa pun . mengarutlah . dah la RM225000 ==' , sapalah nak bagi kat aku ni haaa . JANGAN PERCAYA dengan surat tu , tapi kalau betul wowww ! kaya akuu weyy . HAHAHA . MENGARUT je !

kbhaii !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin