Superb Cutie
1 FEB
Feb 1, 2012 | 15:51 | 0 comments


Heyy ! Heyy  . sudah masuk bulan baru kan ? Februari ! Selamat datang . hee . Di bulan baru ni hampa semua sihat ke ? Aku sihatt !

Weyy . nak habaq ni moto aku takda lampu bawah -___- , mencabar gilo aku bawa moto pagi tadi , dengan kabus tebal , gelapp . Alhamdulillah , everything's okayy ! Hee , pakai redah je . HAHA . tu la akibatnya malas p kedai buh lampu ==' .

Hmm , hari ni kat sekolah memang sengal la , lepas rehat Cikguu yang menyerammkan subjek yang mematikan mood semua orang ! Masa PA 1 semua okay lagi , walaupun menakutkan muka cikgu tu . Masa sejarahh , sumpah aku kesian gila dekat geng yang buat perbentangan hari ni , kena marah dan perli gilogilo . Kesiannnnn !! hmm aku nanti taktahu la .  Cikguu cikguuu , tolong jaga hati dan perasaan pelajar boleh tak ?? Nak bergurau biar bertempat ! Hampa tau tak dia cakap apa dekat semua budak kelas aku termasuk aku la "kenapa saya tengok muka awak semua BENGONG-2 ??" Ya Allah sabar je laa .

Next week aku ada TEST . Okayy otak aku masih kosong tanpa perisian yang berguna , so bulan yang baru ni , aku nak berubah la , masa sejarah tadi pon dah kena bebel ! Dah la cikgu tu panggil aku ustazah . hmm . ngengg ! Sabaq sat nohh rin .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin