Superb Cutie
keHAPPYan & keSADan
Jan 27, 2012 | 15:04 | 0 comments


hey hey ! apakbhar semua ? aku ? hmm . sangat terserabut . okay tipu . aku okayokay la . tapi kepala banyak sakit -__-

hmm . korang nak tahu cerita sedih ke ? cerita happy dulu ? okayy tetttt ! takda sapa yang baca . aku rasa patut cerita sedih dulu kot .  aku malas nak cerita . korang bacaLAH dekat gambar-gambar yang aku upload ni .





heee . kalau hampa nak baca tekan je bagi besar .

bila aku marah dan bila aku hilang kesabaran memang macam ni la jadinya . aku FUCK gila kat korang . even aku tahu korang ber-happy-an tapi sorry aku keluar semalam nak cari buku . hee !
#abaikan cerita tu .

Weyy ! TADAAAAAAAAAAAAA! happy gilo hampa tau tak . semalam aku jumpa Siti Sharina ! okay . dia bukan artis . dan juga bukan ahli politik serta bukan lah blogger popular . HAHA . tapi dia kawan aku . mula kenal dari blog ---> facebook ---> SMS ---> call ---> jumpa ! perhhh ! best siot ! aku tak sangkaLAH dia nak mai jumpa aku , then ikot aku kesana kemari . haha! penat kot . tapi hang memang sempoi la kawan . THANKS tau teman aku semalam . penat takpa kan ? asalkan dah jumpa budak kecik comel molek ni . comel tau dia . suara dia rock babeh . Nanti jumpa lagi . Aku sayang hang ! muahmuah :*

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin