Superb Cutie
9 JAN
Jan 9, 2012 | 18:11 | 0 comments


Heyy ! Heyy ! Apakhabar semua ? Harap semua dalam keadaan yang sihat walafiat okay ? Aku sakit kepala sikit . Hmm , maybe tak cukup tidur. Tangan kiri aku sakit :( .

Huu , minggu ni , minggu kedua persekolahan bagi bulan Januari tahun 2012 . Ya ALLAH ! Hari best kot , sebab takda subjek muet okay :) , rasa tenang , lapang je kepala otak , nak belajar subjek lain pun TENANG je . Rasa macam rugi gila tak mai hari ni . HUHU . Kenapa aku rasa macam tu ? Huh ! Aku ni tak terar speaking BI . Hmmm , nasib-nasib . Hikhoks :D

Oh yaa , awal-awal bulan ni duit macam air sajakan ? Bayar itu , bayar ini . Hmm , tadi pun 7hengget aku bayar duit paper Muet and 5hengget untuk Kad nama #tah aku pun taktahuu . Haihh , nasiblah buku tak payah beli lagi , pinjam kat snior je :) . Tunggu dapat voucher 200hengget tu baru beli buku lain , aku tak tahu la bila tahun nak dapat ==' .

Hmmmmmm , pagi tadi cuaca mendung je ! Sejuk giloss --' , masa nak balik panas je , dengan penuh keyakinan yang hujan tak akan turun , last-last nahhaii hujan :( lebat pulak tuu . Terus jugalah perjalanan balik sebab LAPAR ==' . Hikhoks je kan .

Ahaaa , tadi online FB , sekian lama Mr.F tak online , semalam dia upload pic terbaru "kot" , atotototo gemuksLah awak . HAHA . Sihat giloo ==' .

Eheee , Jumm keluar makan rambutann , banyak gila kat rumah ni :) #jemput datang rumah makan rambutan , ahahahaha :D

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin