Superb Cutie
8 JAN
Jan 8, 2012 | 17:33 | 0 comments


Heyy ! Heyy ! Hey !! apakhabar rakyat sekalian yang comel lagi cute ? hee , yang handsome lagi kachak :) . Aku sihatSihat sahaja :) . Alhamdulillahkan  . Ahaa , last entry aku 4Jan , 1st persekolahan aku kan ?

Ohhyaaa , mesti ada yang terfikir dan tertanya-tanya kemana aku menghilang "meninggal ke ? , sakit ke ? , koma ke ? line tenet kena potong lettew ,  bussy study STPM lettew kan" haaa ! Semua salah ! Hari ketiga aku dah ponteng sekolah a.k.a tak p sekolah :) . Petang khamis balik Taiping , keesokan Jumaat gerak ke Kuala Lumpur . Buat apa dekat sana ? Ohhee , Kakak aku Tamat Latihan Ins. Polis , di Pulalol KL .

Suasana kat KL memang tak ah , kalau nanti aku dapat kerja dekat sana maybe aku berfikir berkali-kali , mahu taknya "Jammed" sentiasa , dengan panasnya . Huh ! memang tak masuklah jiwa aku dekat sana :) . Tempat aku juga yang best , sejuk , tak jammed pon . Heoheo :D

Hari sabtu malam dah bertolak ke Taiping . Hee , pukul 10lebih bertolak , pukul 1lebih sampai dengan selamatnya :) . Pagi ahad bertolak ke Pengkalan Hulu . Hee , yang ni aku drive . Setakat ni , paling jauh aku drive "Taiping ke Pengkalan Hulu" . Hehe , penat kot , tapi best satu pengalaman .

Okay , esok sekolah ! Tahu ? Malas nak iron baju , bangun pagi . Tak cukup rehat , sabtu ni ada kem . Hmm , cuti yang bussy =='

Meh tengok gambar kakak aku :)

aku and mySIS

 MySIS and Mama

 Mama , Pakcik , MySis and Abah

ILOVEYOUALL :)

 Angah and Mysis

 Mysis <3

Ce tengok kat atas tu ada apa ? :D

TAHNIAH to MySIS sudah bergelar Ins.Polis . So , Kerja baikbaik , jangan lupa belanja aku ! HAHA .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin