Superb Cutie
4 JAN
Jan 4, 2012 | 15:10 | 2 comments


Heyy Heyy Heyy ! Apakbhar sayangsayang semua ? Aku ? Sihat , tapi penat , baru balik sekolah ==' #budak sekolah lagi okay --'

Hmm , 1st day sekolah , memang tak best ! Ahh . macam bangang ! Perhimpunan pun p lambat , aku melepak dulu . Grrr . Lepas tu , perhimpunan ! paham-paham saja-lah cikgu gian nak membebel-kan ? Tambah pula pengetua baru . Heyy , membebel tudiaa punya berjela ==' .

Okay , time untuk duduk dalam kelas . Hee , Muet tadi Sir masuk doe ! ==' , Dalam kepala otak aku , mampus-lah aku !! hee , nasib dia tak ngajar . Lepas tu BM , guru kelas , so dia just buat pelantikan "ADUK" . Ahli Dewan Undangan Kelas . Subjek pengajian perniagaan tadi pula , cikgu tanya yang belajar tahun lepas . Mana-lah aku nak ingat . Pengajian Am , cikgu just borak-borak sambil bagi tugasan ==' . Hari pertama pun dah ada tugasan , memang terbaik !

Huh ! Bosan okay ! BOSAN ! Bosan . Persekolahan yang memBOSANkan . Takda kawan , Urghhh ! Rasa nak berhenti sekolah saja weh ! Takda Kawan , memanglah orang kata nak berjaya jangan fikir macam tu kan ? Tapi , tekanan-lah duduk dalam kelas dengan genius-genius bagai . Rasa diri ni kecil sangat ! Aku nak keyakinan !! Hmmm , lagi satu aku tak suka-lah orang cakap "budak pandai bukan nak bercampur dengan kita dah" tolonglah kawan ! Aku bukan macam tu okay !

Heee , tadi masa OTW balik rumah , aku rasa budak kelas aku xcdent . Aku ingat aku yang nak tertonggeng , rupa-rupanya dia yang jatuh , gara-gara kereta tu-lah , Heee , aku  tengok dia melalui side mirror je . Harap dia tak kenapa-kenapalah okay .

Mengharapkan hari esok lebih baik dari hari ni !

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin