Superb Cutie
31 JAN
Jan 31, 2012 | 20:40 | 0 comments


Heyy ! Heyy ! Heyy semuaaaaaaaa ! sihat tak ? hope okayokay saja lah kan . aku pun begituu .

Pertama sekali semalam aku terlupa nak cerita yang liquid aku kena rampas . hee . aku pun taktahu pasai apa pengawas tu teringin dengan liquid aku yang antik tu . bengongs je . menyusahkan aku nak buat kerja . 

Okayy . semalam jugaa . aku tak tahulah mangkok ayun mana mesej aku , dengan penuh ke-maki-an disitu , ohh ! tersentap aku kena maki , aku tak buat salah apa apa pon dengan dia . memang WTF lah kan . hmmm , mangkok jamban mana tah la . saja nak menguji kesabaran aku kan . kfine !

Hmm . tadikan tadikan . ada la seorang budak baru kelas sebelah tu , time tu masa sastera so aku kena p kelas sebelah . yang selalu duk tepi aku tu classmate aku juga . datang la budak baru tu dekat kami dua . lalu berkata : "kembar ke?" . Aisehmennn ! dia kata muka aku dengan budak sebelah aku tu sama . PERSOALANNYA SAMA KE ? Budak tu pun kena tipuu . sebab aku dengan kawan aku tu "mengIAkan" haha ! Sorry :D

Lepas balik sekolah tadi , sampai sampai rumah mama aku ajak p bank ==' . tak sempat nak makan pun . penat pun tak habis lagi . takpa demi mama akuuu yang tersayangggg . masa p bank tu , aku just hantar ,lepas tu p CC nak print out minit mesyuarat , masa nak parking tu aku rasa langgar sesuatu . HAHA , nasib tak terukkk :D , TAKUT jugaa sebab bawa kereta orangg , kalau kereta sendiri nak langgar apa pun takpa kan .

Hari ni lebih baik dari semalam , dan aku berharap esok lebih baik dari hari ni :)

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin