Superb Cutie
3 JAN
Jan 3, 2012 | 12:45 | 0 comments


Heyy ! Hey ! Hey Semua ! Apakhabar ? Harap sihat belaka okay ? Aku alhamdulillah masih sihat :) , cuma tak boleh berdiri lama-lama . Tulang peha aku "lari" sikit , kena p Xray -_- .

Ahaa , malam tadi aku tak tidur pun . Dari pukul 1 pagi hingga 7 setengah pagi mesej dengan Mr.F , tahapa-hapa aku p layan dia , dengan aku-aku tak tidur , dia berjaga takpalah duit masuk . Aku ? Mengantuk saja . Heee . Lepas tu , mula-lah aku taip mengarut-ngarut . Contohnya : Sentuhwkb . HAHA , perkataan ni memang macam bangang ==' . Boleh pula dia p translate "sentuh WaKenaBeb" . Huh ! Mau taknya mata ni mengantuk gilo . Hee ==' . Dalam mesej-mesej tu , ada juga lah terlelap . 7setengah tidur sampai 9setengah . Terbaik sungguhkan ==' .

Okayy , semua orang tahu , hari ni hari last cuti sekolah-kan ? Esok dah start bersekolah , walaupun aku sudah nineteen , aku masih bersekolah okay . Malasnya weh . Tak ready-ready lagi ni . Esok nak kena bangun awal pukul 6 dah kena bangun ==' , pukul 7 merempit ke sekolah . Aduhai ! Setahun saja lagi , lepas tu say bai bai school . Aku minta-minta sangat , sebelum STPM ni SPA panggil aku kerja . Huh ! memang aku p SPA-lah . Tak sanggup aku nak perabeh . Sekarang ni kerja lebih penting . Doakan weh kerja datang cari aku , yang penting GOV okay :)

Petang ni baru nak keluar cari barang sekolah , bagus tak ? hee . Lepas ni jarang dahLah online Facebook , Blog , dan sebagainya . Hee . Doakan esok berjalan dengan lancar .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin