Superb Cutie
25 JAN
Jan 25, 2012 | 19:19 | 0 comments


heyhey ! apakhabar semua . aku harap semuanya sihat okay . aku alhamdulillah . huu .

hmmm . semalam aku privte blog sat . bercadang nak upgrade blog . tapi kerajinan aku hilang . hmmm . so ? aku tak buat , dan blog aku pon dah tertonggang terbalik . perasan tak ? okay abaikan okay ?

hehoo . lepak dengan kengkawan . tapi , aku tak happy pon , menyendiri sahaja . aku tak tahu kenapa dengan diri aku . hmm . apa masalah aku ekh ? dulu aku banyak cakap , serius sampai orang lain tak larat nak melayan . sekarang ni ? depa pon tertanya-tanya . hmm .

ahaa ! homework aku homework aku . kenapa banyak sangat . kenapa cari jawapan tak jumpa ? ==" urghhh ! benci giloo . aku dah rasa fedup . nak berhenti sahaja rasanya . hmm .

okayokay . esok nak p SP nak perabis boucer . jomjom sapa yang berdekatan dengan SP maiLah jumpajumpa dengan aku :) berharap esok semuanya berjalan dengan lancar . doakan keselamatan kami semua okay .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin