Superb Cutie
23 JAN
Jan 23, 2012 | 20:14 | 2 comments


"kau dustakan semua yang kita bina kau hancurkan semua , benarku mencintaimu tapi tak begini khianati hati ini kau curangi aku"
heyhey ! apa khabar semuanya ? sihatkan ? alhamdulillah . aku still tak berapa nak sihat . hmm . doakan aku cepatcepat sihat macam dulu okay :)

okay . hari ni tersangat penat . ramai datang rumah hari ni . keluarga sebelah mama semua datang kecuali 3buah keluarga sahaja tak datang . dan sebelah abah sebuah keluarga sahaja . kesemuanya 5buah keluarga . okay , sangat ramai . penatpenat ==" walaupun penat duit masuk . aku suka . haha . hasil kumpul hari ni RM110 . HAHA . alhamdulillah :)

hmm . hari ni member aku ajak keluar lepak . disebabkan kat rumah ada tetamu . aku batalkan , tapi sebenarnya aku memang tak nak keluar . sebab _____ hmmm . no komen . hati ni dah malas nak lepak dengan diorang . aku taktahu kenapa . aku sentap apa pon aku tak tahu .

uhuu . dan , aku rasa sekarang ni aku dah lain . maksud aku dulu aku suka melawak dengan kengkawan , banyak cakap , kacau orang sana sini dan macam macam lagi . tapi sekarang aku sudah tak macam tu . perasan tak ? hmm . kenapa eh ? aku pun takda jawapannya .

ohyeaa ! nampak tak ayat sebelum heyhey tu . okay ayat tu hanya ayat . takda apa apa pon . hmm . bosan , tapi homework sangat banyak ! dan , aku rindu kau Mr.F ==' .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin