Superb Cutie
22 JAN
Jan 22, 2012 | 17:30 | 0 comments


heyhey ! apakhabar rakyat blog ? ehee . aku saket tekak lol , sudah lama sakit ni . dari ahad 15/1 lagi . aduh , seksa tau tak . takpalah maybe dugaan untuk aku kan ?

ehee . hari ni aku balik kembali ke rumah . semalam aku balik kampung . ahaha . macam tak balik saja . sampai malam . pagi sudah balik ke rumah . buat habis duit minyak saja kan ? ermm . aptb . pegi anta barang sikit . ohoo . pergi dan balik aku drive . perghhh ! masa pergi hujan lebat ! gilo tak nampak jalan dengan gelapnya . isk isk isk =="

ohh ! hari ni jugaa . handphone kesayangan aku lingkop . punah . rosak . hmm . benci betul . tu lah orang kata jangan pakai slide . aku ni dah la suka ber-SMS . hmmm , jadinya cepatlah lingkop .  lima bulan yang lepas baru sahaja baiki . hmm . hari ni dia jadi balik . terpaksa kena guna handphone yang tak slide . ngee .

uhuu ! tengah berfikir , bila nak p perabih voucher 200 tu . ahaa , nak beli buku apa eh ? ermm . sapa nak , aku jual . ahaha . adui . kalauLAH voucher tu duet , kan boleh beli handphone baru . haha .

ermm . aku jeles betul dengan orang yang dapat biasiswa . depa biasiswa pun dapat . voucher pon dapat . ahh ! ini tidak adil . jeles giloo ! nak biasiswa juga . please . ehee .


okay yang pink tu rosak . yang hitam tu pengantinya .
yang belakang tu voucher .
yang bawah tu lappy baru .
heho =="

cantik tak handphone hitam aku tu . ahaha . handphone tu dari aku form 2 . lama dah . still berguna .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin