Superb Cutie
21 JAN
Jan 21, 2012 | 15:03 | 0 comments


heyy ! Heyy ! apakhabar semua ? aku harap semua sihat macam  , macam orang yang sihatlah okayy ? hee . kat sini cuaca tak menentu , dan sebab itu kekadang aku selsema dan demam , kesihatan aku sekarang tak dapat diramalkan .

Hee , hari ni aku p kenduri , grrr . lama dah tak p kenduri . dan disebabkan kenduri rumah "BFF" aku so , kenaLah tunjuk muka juga kan . hee , makanan dia A++++ sedapp lol #taktahulah kalau aku tengah lapar masa tu .

Hmm , kenapalah ada perasaan macam ni haa dalam hati aku . aku pun taktahuLah . kenapaLah dia berubah , maybe dia penat . tapi , perlu ke buat muka macam tu sekali ? awak tahu tak dengan mimik muka awak tu buatkan saya sakit hati ? keciwa . hmmm

YaAllah , aku tak kuat . tolonglah . betul orang kata , kalau orang tu dah p merantau , nanti dia balik , dia tak seperti dulu . hmmmmm . aku taktahuLah .

hmm . petang sat lagi balik taiping !
 
kbhai .

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin