Superb Cutie
2 JAN
Jan 2, 2012 | 12:50 | 0 comments


Hey ! sihat tak ? Aku sihat-lah , kepala pun okay sikit dari semalam . Hmmm .

RinduLah . Rindu sangat-sangat , rindu dekat sapa eh ? Huh ~ aku rindu ni , sapa nak aku rindu dia ? Hee . Mengarut je kan . Tapi memang tengah rindu ni . Aku rindu Cik Eylah . Apalah dia tengah buat sekarang ni kan ? Rindu-lah , kenapa dia dapat SPA ? Huh ~ memang kena ambil masa untuk biasakan ni . Semalam baru dia p , dah rindu bagai . Rindu dia merepek . Sapa nak tunggu aku kat parking motor selama setahun ni . Uwaaa ! :(

Wehh , sekolah esok lusa saja lagi . Hmm . Satu apa aku tak ready lagi . Baju tak siap jahit lagi . Kasut tak beli lagi , aku ingat nak pakai yang lama ,sebab masih elok , kasut masa Form 5 . Elok lagi , aku ni bukan ganas . HEHE . Stokin mana hala , alat tulis . Heyyaa , pendek kata apa pun aku tak buat lagi . Tak readylah weh ! Takutt , macam tak bersemangat je . Kenapa rasa down gila ni :(

AwakAwak , tolongLah sayaa . :'( , Nak semangat ! CepatLah habis exam muet , aku benci gila , dah-lah Sir yang ngajO tu garang + tegas  . Takut . Tapi aku kena tempuh jugaa .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin