Superb Cutie
18 JAN
Jan 18, 2012 | 19:51 | 0 comments


Heyy Heyy ! Aku kembali berblog . HAHA . Hampa semua sihat tak ? Aku ? tak sihat sepenuhnya lagi , auchem auchem je . Bila aku pegang kucing je , auchem auchem . alegik kot . hmm -_-

Ahaa , hari ni balik sekolah , tudiaaa aihh lencun . Hujan lebat wey , terpaksalah redah juga nak balik , laparkan ? Masa otw tu ada kereta excident masuk longkangg , dia tahan aku maybe nak minta tolong kot , aku tak berhenti pun , bukan apa aku kena teruskan perjalanan aku sebab hujan lebat sangat , takut buku basah . Tapi aku rasa tak teruk kot , terbabas je !

Ehemm , senang hati aku hari ni kan ? balik sekolah asyik ngadap facebook je . HAHA . Bukan takda homework , ada je tapi aku tak buat "lagi" . Huuu , relax dulu kan ? tenangkan fikiran yang keserabutan dengan homework semalam yang bertimbun . hikhoks .

Ohhyeahh ! Sebenarnya , aku tengah guna lappy baru ni , HAHA ! Untungla kan dapat lappy baru :) . HAHA , lappy aku kakak aku bawa pegi sabah , So aku dapatlah lappy baru ! Huahua , untungkan ? TerimaKasihLah kakakKU :D

Ohyaa ! takdapapaLah .

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin