Superb Cutie
17 JAN
Jan 17, 2012 | 22:54 | 0 comments


Hey !Hey ! Hey ! Apakhbar semua ? Harap semuanya okay ye ? Aku tak berapa sihat dari hari ahad sehinggalah hari ni . Hmmm , sabar je lah . Sakit kepala , sehttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=6527023482609433546lsema , batuk , sesak nafas , dan segala-galanyalah !

Huuu , last entry 9JAN kan ? hee , lamanya tak hapdate blog aku . Hmm , tak berkesempatan nak hapdate , sebabnya mulamula tenet buat hal , lepas tu kakak aku bawa lappy p sabah . Lagipun , aku tersangat sibuk minggu , bulan dan sekarang ni . Uwaa , rasa nak nanges hampa tau tak , rasa tension gila .

Aku tension ! Tension , hmmm ! Homework ohmak-aii ! berlambak-lambak , berlungguk-lungguk , bergunung-gunung ! Akuuu tension weh ! teramat sibuk ! sehari tu , nak kata berfoya-foya atauu nak melepakan diri dengan "B" memang takLAH ! huh ~! boleh gilo aku . 

pagi - sekolah 7pagi hingga 2.50petang
sampai rumah - 3petang
makan , solat , mandi - 4 petang 

start dari pukul 4 tu sampai malam aku ngadap homework ! kejang belakang akuu , mata dan jari . Sabar je lah , cepatLah setahun . Tak sabar nak habis STPM ! :(
#hee , ada lagi 3essay yang belum siap !

kbhai !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin