Superb Cutie
8 DEC
Dec 8, 2011 | 20:07 | 0 comments


Hey comel ! Hey Kachak ! Hey-2 :) , Sehatkan ? Alhamdulillah ! Aku juga sehat --' .

Okay , hari ni ? tak ada apa yang menarik untuk diceritakan . Cuma tadi aku tengok cerita Tentang Dhia , alah ! yang disiarkan di TV3 tu . Hah ! tau kan ? HUHU . Dalam duk syok-2 tengok , aku pun cakaplah kat mama aku ,.

Aku : Huh ! Payah betul dapat mak mentua yang suka nak bagi mati orang saja ni =='

Mama : Haa .. nanti cari mak mentua yang suka kita , yang tak suka tu tak payah layan dah anak dia , cari orang lain .

Walaweh , dengar tu nasihat mama aku ! Heee , untuk awak sayangg , ibu awak suka saya tak ?? HEHEHE ! Kalau tak suka , tak apalah , saya nak cari orang lain . Lalalala >_<

Ahaaa , Okayy  !

KBHAI

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin