Superb Cutie
7 DEC
Dec 7, 2011 | 23:15 | 0 comments


ahaa ! heyhey ! youyou ! okay kan ? sehat kan ? aku ? ohyaaa ! okay sikit pada semalam :) , alhamdulillah !!

Err , okayokay ! hari ni ? ohyaa , tadi petang aku tidur , walaweh sudah lama aku tak tidur petang ==' . Nikmatnyaa , dapat tidur petang tadi , ahaha ! tambah pula lepas makan nasi . Ahaaa , gemuklah aku !! takpa gemuk itu comel ! #ada orang jeles ? :D

Heee , hampa tau tak ? mestilah taktau , adui soalan pun !! heee , aku tak tau apa masalah handphone aku tu , time pagi dalam pukul 8 hingga 9 pagi mesti line tak betul ,. ahaha !! Handphone tu sangat memahami aku , taknak diganggu . ahaha ! Sorry awak , awak yang selalu call time tu . Awak jugaa dapat dengar suara opetrator tu . ahaha ! #kfoine , merepek !

Ahaa ! hari ni aku drive kereta weh ! sumpah getaq kaki kaki aku ! huuu , dah lama tak drive dan ada masalah teknikal yang menyebabkan aku "TAKUT" nak drive ! huh ! kena selalu drive , kalau tak siasia saja aku ambil lesen --' , kena tingkatkan keyakinan aku balik ! huh ! aku boleh ! #ahaha poyoNya aku =='

Errr , okayokay !

KBHAI !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin