Superb Cutie
6 DEC
Dec 6, 2011 | 21:56 | 2 comments


Hey ! apakabar ? sehat ? iknow :) , aku tak sehat ! saket kepala ! pening kepala ! errrr . mesti ada yang cakap AAK #ada aku kesah ? ahaha ! sokay , tak suruh hampa semua kesah pon :)

Ahaaa , hari ini , dah settle masalah semalam ! aku tak tahu pula status aku kat FB ada orang terasa , heyy ,.. pelik sungguh laa kan ? aku just tulis lirik lagu saja , tapi ada pula yang terasa ! its okay , iknow ! kau perempuan yang senstif SS !ahaha . k stop !

Errr , akibat keluar naek moto hari ni ,. p settle masalah ngokngek uhh , kena HUJAN ! okay !! saket kepala aku , pening kepala aku , panas mata aku dan blablabla ! Inchek F pon saket kepala , ahaks ! katanya renduu orang kat sini , idunknowlah ! betul ke tidak . harap cepat sembuh :) IMISSYOUU ! #kFoine gedik kan :D

Ahaa , hari ini banyak benda aku belajar , salah satunya , belajar menghormati orang , belajar mengawal emosi aku sendiri dan banyak lagi ! BELAJAR MENGHARGAI SEBUAH PERSAHABATAN !

Okaylahh ! aku tak larat dah ni , mata pedih ,panas dan blablabla .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin