Superb Cutie
5 DEC
Dec 5, 2011 | 23:20 | 0 comments


Heyy you you and you ! miss you ! ohh ! terharuu ? baguslah :) harap youyou semua sehat okay ! aku juga sehat , cuma ini hati saja banyak sakit :( !

Ohkay ! kenapa kenapa kenapa ? kenapa apakah hang ni ? dok buat leceih tang ni pulak nohh ! #ops! bahasa ibunda :D . Ahhh ! nothing to say ! eh eh eh , ada ada ! hampa tau tak ? tau tak ? haruslah tidak tahu kan ? aku sekarang ni okay saja , cuma tadi petang walaweh aku rasa macam nak hempuk semua orang (macam kena sampuk tuu) . mesti tertanya kenapakan ?

Errr , ini semua budak macam H***M J***H tu , semua bikin panas . okay aku tak nak rosakkan aku punya blog dengan budak yang tak seberapa nak matured tu . eheks ! stop pasal tu .

Oh wey ! aku okaylah sekarang , tak payah lah suruh aku bersabar , sebab aku dah tengah bersabar ni :) , aku tahu orang yang bersabar ni , Allah sayang ! :) .

Aku biarkan dia nak kata apa pun , sebab itukan mulut dia , itukan facebook dia . biarkan . Aku terima seadanya . Dan terima kasih cakap aku bajet HOT ! ILIKETHISSTATEMENT!

Okay ! Berhenti disini , kepada KAU , kalau terbaca ini , aku appreciate gila . ahaha ! sebab kau jadi silent reader ! ahaks !

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin