Superb Cutie
30 DEC
Dec 30, 2011 | 13:48 | 0 comments


Hey Hey ! Apa khabar semua ? Harap dalam keadaan sihat okay ? Aku sakit tulang dada-lah ==' , banyak angin kot :(

Grrr ! Hari ni ? Tak ada apa yang best . Sepupu aku dah balik Taiping, Perak ! So , sunyi baliklah rumah aku . Hari ni , aku rasa macam nak baca buku , takutlah sekolah pun nak buka dah ni . 4 hari saja lagi . Mau tak getaq  --' . Seremmmm wey ! Aku dah tak ingat apa ni , mampus aku kalau cikgu tanya 1st day nanti ==' , Mau pengsan kot !

Huh ! Ahad ni , Cik Eyla aku nak p kelantan dah :( . Sedih sat . Uwaaaa . Walaupun baru kenal dia 7bulan , tapi kami dua umpama kembar ! Serius , kami macam kembar . Tak percaya ? AAK ? Heee , apa yang aku buat , mesti dia buat , apa yang aku fikir , mesti dia fikir dan macam-macam lagi :) . Dia comel , aku pon comel #k perasan , tapi dia memang comel , baik dan seorang yang penyabar :) . Aku Sayang Hanglah wey ! :)

Huarghhhh ! Next week , dah mula rutin harian , bangun pagi-2 , mandi , solat , meremp_it , belajar ! Huh ! Aku terfikir nak deactve facebook untuk fokus study betul-betul , tapi taktahu kekuatan takda lagi ,aku harap boleh la !! Last chance untuk aku buktikan yang aku pon boleh masuk U ! Doakan aku weh ! :)

KBHAI !!

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin