Superb Cutie
3 DEC
Dec 3, 2011 | 21:10 | 0 comments


Hey Semua ! Harap semuanya okay hari ini , aku pun okay saja hari ini . Hari ini , nak kata "happy" tu taklah sangat , tapi bolehlah diketogerikan "HAPPY" .

Ahaa ! apa yang aku happy sangat , yehaa ! tadi petang pergi lepak lepak dengan kawan , walaweh ! terubat jugalah rindu aku dekat twin aku ni . Ahaha ! semua jugalah terubat rindu aku ni dekat hampa semua tahu takk ! dapat jugalah tenangkan fikiran yang serabut ni. Enjoy ! walaupun sekejap saja , thanks all :)

Heee , aku sudah jatuh cintalah ! err , janganlah kata aku gedik , gatal . ahaha ! aku bukan jatuh cinta dengan siapasiapa pun . cuma dengan lagu "Ombak Rindu" saja . Haa , lagu ni , memang sesuai untuk aku dengan DIA kot . ahaa  , sapa dia tu ? Secret okay ! aahaha :D ILoveThisSong :)

awakawak sayangs ! dengar tahu :)

OkayLah ! tak ada apa nak ditaipkan lagi .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin