Superb Cutie
29 DEC
Dec 29, 2011 | 19:05 | 0 comments


Heyy ! Heyy ! Heyy ! Sihat tak ? Sihat-sihat-lah yer :) aku jugaa sihat ! Sihat "sangatsangat" .

Aktiviti hari ni ? Okay , bangun pagi . Lepas tu , aku bawa sepupu aku pergi mandi-manda dekat Lata Bayu , Baling , Kedah ! Sebelum sampai sana , dua kali ada roadblock weyh ! Yang first roadblock tu , Trafik wey !

Aku : Wey-wey , cepat tarik seat belt aku !!
Sepupu aku : sat-sat , aku punya pun tak lepaih lagi
(keadaan kereta melelong-lelong)
Abang Trafik : Haa , nak p mana ni ? minta ic , lesen .
Aku : Nak p mandi-manda . sat-sat (sambil cari beg dalam dashboard, alamak ada handphone saja ,mana nie , cari dalam poket takda, Hah!! Sat dalam bonek belakang)
Abang Trafik : okay , tolong keluarkan yer . (aku pun keluarkanlah) 2013 eh ? takpa jalan-jalan .

#Cuak dowh ! Tangan getaq-getaq tunjuk ic dan lesen , berterabuq duit aku =='

Roadblock Kedua .
Dengan penuh keyakinan , aku tahu kat situ memang ada roadblock . Siap sedia pakai seat belt dah :)

Abang Polis 1 : Hah ! minta lesen dia .
Abang Polis 2 : ketepi-ketepi . Hey "KAK" nak p mana ? minta ic dan lesen .
Aku : Hah , japjap . Nah .
Abang Polis 2 : Ehh , 93 ni umur berapa ?
Aku : 18 lah , kenapa ?
Abang Polis 2 : Okay-okay jalan (muka dia merah padam malu)
Aku dan sepupu-sepupuaku : ketawa . HAHAHAHAHA . malu letewww panggil aku kak :D

Woww ! dua roadblock kena hari ni , memang sengal kot ==' .

*nasihat , silalah pakai seat belt okay !

Nama abang polis 2 tu Farid ! HAHAHAHA . Kachaklah juga , rasanya umur 20 kot :D

KBHAI !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin