Superb Cutie
28 DEC
Dec 28, 2011 | 20:33 | 0 comments


Heyy ! Hey ! Hey ! Aku penat ! Aku penat ! Hampa semua sihat ke ? Aku sihat alhamdulillah :)

Weyy ! Aku penat ah ! Penat ! Lenguh kaki-kaki nieh . Mau taknya weh ! Pukul 9pagi aku keluar 7malam baru sampai rumah . Terbaikkan ? HAHA , bukan selalu aku keluar rumahkan ? hihiks :P . Aku keluar sebab teman member aku lol . Ingat aku suka-suka nak keluar ke ? Heee , memang tak ah , aku ni jarang keluar tahu ?

Mula-mula aku p hospital , member aku  p medical . Perhhhhh ! memang lama kot ==' , penat ah tunggu . 9lebih sampai , 11 lebih baru keluar dari hospital ==' . Lepas tu , p BSN , tolong dia buat akaun bank . Hee , masa nak ambil borang tu kan ? aku p lah minta kat kaunter , aku pilih kaunter lelaki . HAHA #gatai .
aku : Err , nak borang buat akaun bank
pegawai bank : haa , siapa yang nak buat ? minta ic .
OhmyALLAH ! suara dia sebijik macam Mr.F wey ! Terkejut , tercengang aku ! Member aku pun terkejut terus tangkap cintan ouh ! HAHA . Kachak dowh !! Nama dia Mr.K.A :) . Agak-agak dia ada GF dah ke eh ? Member aku dah angau dengan dia . HAHA . Kachak ! Handsome !

KBHAI !  

 

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin