Superb Cutie
27 DEC
Dec 27, 2011 | 20:45 | 0 comments


Heyy ! Hey Semua ! Hangpa buat apa hari ni ? sihat kan ! Alhamdulillah :)

Hari ni aku buat apa yea ? bangun pagi toksah kata apalah , memangg terbaek! haha :D . Bangun pagi online facebook-lah , sebab dua tiga hari ni aku jarang online facebook almaklumlah bussy macam perdana menteri tu . okay merepek . Cuti hari tu , adek beradek aku semua ada kat rumah ni , so susah sikit nak online , kena layan depa-lah kan . Heyyaa ==' .

Ahaa , hari ni takda apa yang best , aku online sampai lebam , nak tengok lebamnya ? meh sini , ahaha hampa kena tipuu , mana ada sampai lebam :P . Lepas online aku tengok TV dalam pukul 4 cam tu , bukan aku tengok , TV yang tengok aku tidur . HAHA . Bangun-2 cuci kereta ==' , mandi tengok Tentang Dhia .

Cakap pasal Tentang Dhia , memang macam harem dowhh ! Aku benci gila dengan mak si zikir tu ==' , bajet bagus ! Cerita ni macam tak masuk akal "kot" . Ada ke orang baik , yang sanggup kena hina cam tu , boleh buat taktahu dan bersabar je ? Aku rasa dalam zaman sekarang ni memang tak-ah kalau jumpa orang yang macam tu . #Emosi sikit . abaikan .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin