Superb Cutie
24 DEC
Dec 24, 2011 | 22:44 | 0 comments


Heyy ! Heyy youu all ! sihatt ke ? hope sihattlah yaa ? aku pun alhamdulillah sihat walafiat , cuma kekadang tu pening-pening , ouhh , penyakit biasalah tu kan ? :)

Ahaa ! last entry aku 21DEC kan ? ouhh , maaf-maaf line kat tempat aku takda , taktahu pasal apa . Heyya , takdapat aku nak hupdate . Nak berFacebook pun takboleh , bosan tak gaban weyy ! =='

Heyya , 22DEC aku keluar . "kononnya" nak lepak-lepak dan hilangkan tekanan masalah-masalah yang melanda kat aku . HUH ! memang tak-ah lagi serabut bagai ! SerabutSerabut ! Sebelum serabut yang menyerabut melanda kat aku dan kawan-kawan yang sama lepak dengan aku tu , member aku sorang ni ajak lepak makan pizza , dia belanjaa , heyyaaa ! ThanksYouu :) Lepas pada makan pizza , "kononnya" lagi nak p lepak kat tasik , lepas tuuu , tibaalah saat-saat yang menyerabutkan kepala otak kami semua , heee , okay cukup ! Takleh cita panjang-panjang , ramai stalker :)

Nak tahu 23DEC aku buat apaa ? hee , tunggu next entry okayy , 23DEC ni best sikit , tak serabut sangat . HAHA .

KBHAI ! 

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin