Superb Cutie
21 DEC
Dec 21, 2011 | 20:17 | 0 comments


Heyy ! Heyy girls and boys ! Sihat ? harap sihat , aku tak berapa nak sihat dowh ! Hidung ni alegik kucing kot , Aduh ! Memang sengal saja rasanya :( , hanya tuhan saja yang tahuu bertapa tak laratnya nak bersin --' .

Ahaa ! Takda hot storyy nak kongsi . Hari ni pon aku takbuat apa-apa , tak berapa nak sihatkan ? kalau tidak hari ni nak p jumpa Mr.F , disebabkan hujan dan tak berapa nak sihat , terpaksa dibatalkan . #Abaikan :)

Weee  . aku runsing sesangat sekarang ni , TENSION kot , Aku tak tahu nak nyatakan macam mana ke-tension-an yang aku hadapi ni . Pasal family , pasal kengkawan ahh ! memang tension kot kalau hampa semua duk kat tempat aku , tapi alhamdulillah Allah masih bersama aku dan kurniakan kesabaran kat aku . Thanks Allah !

Aku tak paham kenapa masih ada orang yang cemburu buta , aku maksudkan , dalam persahabatan pun kau nak jeles lebih-lebih , apahal dowh ! Aku tak paham ah dengan kau . SABAR always . Taktahu sampai bila kesabaran ni boleh bertahan .

Errr , sepatutnya 19/12/12 aku daftar politeknik . #saja nak cerita .

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin