Superb Cutie
1st dec :)
Dec 1, 2011 | 16:26 | 0 comments
Assalamualaikummmm wahai sekalian manusiaa ! AHAHA . Errr , okayokay abaikan . Sihatkah wahai blogger sekalian ? ada yang sakit ? meninggal ? innalillah >_<" . Aku harap semuanya dalam keadaan yang sihat walafiat okayy ! :)

Kenapa aku hapdate ini blog yang sudah mahu mampus ? AHA ! punya suka okayy ! HAHA :D . Just joke ! JokeLah sangatkan . hehe .

1st , kenapa aku hapdate , sebabnya ., aku bosan . almaklumlah . aku ni masih digelar budak sekolah #PRA-U okay . ahaaa , kalau bulan dec ni , apa lagi school holidayLahKan ? Eheee , bosanLah weyh ! er , apa ? tak nampak ? japp aku caps lock "BOSAN" !

2nd , sebabnya ,.. aku rendu sama ini blog , yang dulunya menjadi tempat luahan segala bagai . aku hargai kauLah blog :) , kau saja yang sudi dengar aku membebel . Thanks a lot dear !

3rd , sebabnyaa ,.. aku saja nak ber-Blog kembali , ehee , maklumlah cutikan ? otak pon sudah mahu karat , kalau aku tak berBlog ada kemungkinan aku akan susah untuk mengarang sesuatu :) orang kata otak "JAMMED" . Ahaaa , :)
Err , Ohkay Ohkay ! cukupLah 3 reasons aku bagi , walaupun hampa hampa dan hampa sekalian tak nak tahu pun ! AHAHA ! its okay babeh , Ini blog aku punya , so aku punya sukaLahKan nak tulis apa pun !

SELAMAT DATANG DISEMBER ! SELAMAT TINGGAL NOVEMBER ! AKU AKAN SELALU RINDU KAU NOVEMBER :)

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin