Superb Cutie
19 DEC
Dec 19, 2011 | 20:50 | 0 comments


Heyy semuaa ! Hey ! Hey ! Sihat ? Aku sihat ,dan aku berharap hampa semua sihat juga okay !

Ahaaa ! Nak cerita kat hampa ni , semalam kat rumah aku takda line internet ! Errr , bosan gila vavun >_<" , nasib semalam ada cerita apa tu kat TV astro prima tu , adoi ! tak ingat tajuklah .

Ehee ! Wey ,.. ahaha ! Nak cerita ni , nak cerita ni ! Tadikann ! Aku p jumpa Mr.F ngekngek , atototototo ! Tinggi kot , heyyaa , dah la cakap aku kecik >_<" . Fuyoo memang tinggiLah =='' , malu cheq aihh ! HAHA , ada satu lagi cerita best , dia takut naik kereta dengan aku ! HAHA , lawak lol , terpaksa hantar dia balik ambil motor , aduhai kelakar ! Macam-macamlah kau pacekk ! Tapi kau sweet ! Atetetete xD #abaikan !

Lepas tu , p lepak lepaking pula ! Hee , dan balikk ! Okay gambar takda nak tunjukk !

KBHAI !


Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin