Superb Cutie
18 DEC
Dec 18, 2011 | 12:19 | 2 comments


Heyy ! Hey ! Hey Semuaaa ! sihat ? Aku pun sihat ! Alhamdulillah masih sihat kan :)

Ahaaaaaaa ! Buat apa pagi pagi ni ? Aku ? aku bangun tadi terus tengok TV , sekarang baru online facebook . HEHE ! Tadi aku tengok cerita Taska.com ! Wow ! memang meletoplah cerita tu , kepada anak-anak yang dah kawin dan mempunyai anak , janganlah bagi mak ayah yang jaga , itu tanggungjawab korang semuakan ?! Kenapa nak bebankan mak ayah yang dah jaga kita dulu ? yang aku geram siap marah-2 , tinggi-2 suara pula ! Grrrr . tolonglah jangan buat mak ayah macam tu , nasihat kepada semua termasuk aku :)

Eheee ! Semalam aku tidur lewat , huhu ! bangun pun terbaik dari rumah akulah ! ahaha !  Dan semalam juga ada-lah aku post 1 video ni kat facebook =='


perhh ! memang macam bongek kot ada juga minah yang mengaku dan bangga takda dara WTFISH lah ==' .  Lepas tu , ada-lah sorang "minah" ni komen dekat video yang aku post tu , Grrr .. nak nasihatlah kononnya ==' , tapi nak nasihat tu biarlah tengok diri sendiri  ! Lepas tu , aku balas komen dia , dan-2 delete komen dia , apa hal kauu dowhh ! Takda dara ke ? Biarlah dia dengan cara dia , menyampah aku tengok ! Grrr #abaikan .

Korang semua jaga maruah diri , keluarga , agama , negara okay ! Aku pun insyaallah akan pertahankan maruah aku :)

KBHAI !

Older Post | Newer Post






Secret Admirer AchikRin